مبانی و مفاهیم طراحی گرافیک

و به طور خلاصه میتوان گفت طراحی یک لوگو باید ساده و گویا، منحصر به فرد و در ارتباط با موضوع کسب و کار باشد باید جذابیت بصری داشته و با مخاطب ارتباط برقرار کند. 6. باید قادر به احراز حقوق مالکیت خود از نظر قانونی باشد یعنی منحصر به فرد و قابل ثبت باشد.

تا سال ۱۸۴۰ تمام پاکت نامه ها دستی ساخته می شدند، یعنی دستی و تک تک بریده می شد و شکل می گرفتند. حتی اگر طرحی آن را برونسپاری مینمایید باید روی طرحهای وی بسیار سختگیرانه و انتقادی نظر دهید تا به چیزی که نیاز دارید ، دست یابید. روح و هدف از طراحی لوگو، اینست که شما به یک هویت و نام تجاری خاص در رسانهها برسید این رسانه میتواند از کارت ویزیت یا سربرگ شما تا تبلیغات تلویزیونی را شامل شود.

باید به هزینه طراحی به دید سرمایهگذاری در بخش برند و تبلیغات، و همچنین آینده کسب و کار نگاه کرد. لوگو حرفه ای به عنوان بخش مهم از هویت برند ، یک نماد بصری پر از معنی است که میتواند در یک لحظه ذات و اعتبار نام تجاری ( نام برند ) شما به مشتریان نشان دهد.

آیا برند شما رنگ خاصی دارد؟ در هر پروژه لوگوی موفق جهانی صفاتی وجود دارد. ✅ گرافیست کار کیست و چه وظایفی دارد؟ رقبای اصلی شما چه کسانی (چه شرکتهایی) هستند؟ اهداف بلند مدت شرکت شما چیست؟ توماس، بعد از مدتی کوتاه این نرم افزار را به صورت تجاری سازی درآورده و بعد از عقد قرداد با شرکت “بارنی اسکن”، آنرا با عنوان “فتوشاپ ” به فروش رساند.

دیدگاهتان را بنویسید