انواع لوگو + نکات طراحی لوگوی زیبا و حرفه ای

رقبای تجاری، با دیدن یک لوگوی نصفه و نیمه، آرمی بی روح و بی خلاقیت از شما، نسبت به همکاری با شما در قدم اول دچار تردید می شوند. اگر شما آن را با لوگوی پپسی مقایسه کنید، می بینید که چطور یک نشان در عین تاثیرگذاری می تواند محدود به زمان نماند. اما طراحی لوگو خاص، باحال، پیشرفته، دربرگیرنده برند، آنقدرها که فکر می کنید، ساده نیست. علاوهبر این موسسات آموزشی، دانشگاه های مطرح دیگری در کشور کانادا دورههای تخصصی رشته گرافیک را در تمامی مقاطع تحصیلی ارائه میکنند؛ اما هدف از نامبردن این مجتمعهای آموزش عالی، معرفی بهترین دانشگاه های کانادا در رشته طراحی گرافیک بود.

Gpu بخشی از کارت گرافیک است که مسئولیت نمایش ویدیو، انیمیشن ها و بازی را روی نمایشگر به عهده داره، باید بدونیم که تفاوت و کیفیت gpu ها براساس قابلیت های متفاوت آن سنجیده میشه. فرایند طراحی لوگو باید با هدف تبدیل لوگو به نشانه ای قابل فهم و سریع، دارای روح اطمینان و دلگرمی، شگفت آوری، وفاداری و البته برتری تلویحی آن نسبت به سایر رقیبان انجام شود.

این را یکی از قواعد طراحی لوگو و آرم به ما یادآور می شود که برگردان فارسی آن یعنی: ساده و احمقانه نگهش دار! یک لوگوی تاثیرگذار باید فراتر از زمان حرکت کند و محدود به آن نباشد. با طراحی لوگو به صورت اصولی و حرفه ای برای معرفی خود به سایر رقبا باید قدم نخست را محکم بردارید. معمولا «مفهوم» یا «تعریف» در پشت طراحی لوگو پنهان شده است که لوگو موظف است تا پیام درنظر گرفته شده را به مخاطب انتقال دهد.

در پوستر های اطلاع رسانی نباید بیشترا از ۲ فونت و ۲ وزن استفاده شود چرا که هارمونی طرح را به هم میزند و باعث می شود مخاطب شما دچار سردرگمی بشود. هویت ها بیشتر به سمتی می روند که کمتر تحت اللفظی بوده و بیشتر به دنبال برقراری ارتباط احساسی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید