تغییر لوگو برند ثبت شده – نحوه تغییر علامت تجاری و لوگو

مجله فارسپلاس: دو روز از تغییر هویت بصری فارس گذشته اما هنوز واکنشها به آن ادامه دارد. پس از ثبت اظهارنامه تغییر لوگو یا علامت تجاری و ارجاع به کارشناسان مربوطه (کارشناس طبقه بندی, کارشناس پرونده, کارشناس مسئول,, رئیس اداره)، وضعیت پرونده پس از ۴۵ الی ۱۲۰ روز مشخص می شود.

ارئه فایل PSD (لایه باز) بهمراه فایل نهایی: پس از اینکه خدمات مورد نظر خود را انتخاب کردید و سفارش شما آماده شد میتوانید فایلهای مورد نظر خود را دانلود کنید. اگر مشتری شما توانایی پرداخت آن را دارد میتوانید با یک آژانس طراحی فونت کار کنید. در مقابل سایز و اندازه لوگو ها به شدت در طی زمان کوچک تر گردیده و طراحان امروزه سعی می نمایند تا بجای بولد کردن و بزرگ کردن یک ایکن بیشتر از موارد ساده تر در آن ها بهره بگیرند. شما با خرید این دوره زمان میخرید .

گذر زمان هم میتواند عاملی برای تغییر باشد، چون سلیقه مردم طی این سالها تغییر میکند. طراحان گرافیک هویت بصری باید دانش کلی در مورد انواع طراحی گرافیک داشته باشند تا بتوانند عناصر طراحی مناسب برای همه رسانه های بصری ایجاد کنند. این کار، حدود یک سال پیش آغاز شد و بر اساس نتایج این تحقیقات، طراحی هویت بصری را آغاز کردیم. مشکلات هویت بصری فعلی هم میتواند یک سازمان را ناچار به چنین تغییری کند؛ مثلاً خط نستعلیق عبارت «خبرگزاری فارس» در لوگوی سابق این خبرگزاری، وقتی بسیار کوچک میشد خوانا نبود. البته باید توجه داشت که هویت بصری بخش کوچکی از برند است و تغییر آن، بهتنهایی به معنای ریبرندینگ نیست.

شرکتی که از لوگوهای به صورت لوگوتایپ یا حروفی بهره می گیرد، معمولا سعی می کند تا در سطح اینترنت فعالیت داشته باشد. معمولا لوگوهای نماد های معروفی همچون توییتر، فیس بوک، لینک دین، و گوگل پلاس از جمله ابن شیوه از طراحی ها به شمار می رود. از نظر زبانی چطور؟ این نتنها باعث درگیر شدن ذهن بازدید کننده می گردد، بلکه حتی تجربه خود از سناریوی مورد نظر شما را نیز افزایش می بخشد. مکانی برای ارایه خلاقیت و هنر کاربردی وجود دارد و این مکان مخصوص طراحان گرافیک در نظر گرفته شده است .

هدف اصلی برای یک لوگو عمومیت داشتن، شفاف بودن، و همچنین داشتن تفسیری منحصر به خود آن لوگو می باشد. آیا می توانید شباهتی میان نام و لوگو بیابید، عبارتی خاص و یا حتی یک عنوان را چطور؟ آیا می توانید به صورتی واضح چگونگی ساخت لوگوی خود بصورت های دیجیتال، متحرک را بیان نمایید، آیا می توانید نوع گسترش لوگوی خود را از طریق رسانه های اجتماعی، تجارب شخصی، و یا حتی تعامل مشتریان عنوان نمایید؟ ایا شما دارای انواع محصولات مختلفی هستید که همگی می توانند شاخه ای از یک سری محصولات در یک مجموعه را تشکیل دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید