طراحی لوگو در مشهد

می توان از لوگو نشنال جئوگرافیک به عنوان معروفترین لوگو مینیمال یاد کرد. قطعا انواع یاد شده در این مقاله اصلی ترین و موفق ترین سبک های طراحی آرم و لوگو در دنیا هستند و به قول معروف امتحان خود را پس داده اند. بسیاری از طراحان هستند که با استفاده از فضای دو بعدی و با علم بر قانین فضای سه بعدی اقدام به طراحی لوگو مدنظر خود می کنند.

البته لازم به ذکر است که این لوگو ها صرفا در نرم افزار هایی با فضای سه بعدی طراحی نمی شوند. این سبک های مختلف کاملترین انواع برای طراحی لوگو هستند که شما می توانید با مطالعه و درک چندین باره این مطلب به یک نتیجه کلی در بخش مهمی از برندینگ خود برسید.

در بسیاری از موارد تصویر یک لوگو اولین چیزی است که با شنیدن یک نام به ذهن مشتری می رسد. امروزه طراحی مینیمال به عنوان یک روش برای پیاده سازی لوگو نیز شناخته می شود. لوگو های سه بعدی در گذشته اغلب برای شغل های کلاسیک و رسمی به کار می رفت ولی امروزه می توانید این لوگو های جذاب را در هر زمینه ای مشاهده کنید.

در دوره های قدیم برای حروف چینی و ایجاد فونت و نشانه از فلز های داغ و یا کنده کاری بر روی برخی از اجسام استفاده می شد اما امروزه این کار توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود . ایجاد یک لوگو توسط سرمایه داران تجاری و موسسات و حتی اشخاص حقیقی برای متمایز کردن خود در دیدگاه عموم بخصوص افرادی که به انها مراجعه می کنند می باشد. در ادامه ی این مقاله با بررسی مراحل کار و ایجاد پرسش و پاسخ های کلیدی به آموزش طراحی لوگو می پردازیم. از لوگو کمپانی هایی همچون یونیورسال گرفته تا فایرفاکس، همه شامل این دسته از لوگوها می شوند.

همه آنچه که شما باید در آموزش آموزش طراحی گرافیک فرا بگیرید . لوگو هارلی دیویدسون و لوگو بسیار معروف و ارزشمند استارباکس از جمله لوگایی هستند که به سبک امبلم طراحی شده اند. یعنی اینکه به لوگو تصویری خود یک تایپوگرافی منحصر به فرد را تخصیص می دهند و یا برعکس به گونه ای که شرکت یا کسب و کارشان با طرح کاملا تخصصی وارد بازار شود. لوگو می تواند ترکیبی از حروف ، نماد و یا نشانه ها باشد که چهره و مشخصه یک برند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید