نکات طراحی لوگو حرفه ای: ۲۰ قانون مهم که باید بدانید!

این تحقیق باعث می شود بدانید بازار، شغل و تجارت شما را با چه نمادهایی می شناسد، به عنوان مثال اگر شما تولید کننده لاستیک می باشید، مشتری ها لاستیک را با چه نمادها و المان هایی در ذهن می شناسند؟ ممکن است شما از قبل استراتژی برند خود را تحلیل کرده باشید، اما لزوما نباید آن را صد در صد درست فرض کنید.

قبل از شروع به طراحی لوگو باید اطمینان حاصل کنید که در مورد بازار هدف خود به طور کامل تحقیق کرده اید. همیشه منطقه ای خاکستری بین استراتژی برند شما و طراحی برند شما وجود دارد که طراح برند و لوگو می تواند در انتخاب صحیح به شما کمک کند. علاوه بر این تا جای ممکن درباره شرکت خود و سبک آن به او اطلاعات دهید که طراح بتواند خاصترین لوگو را برای شما طراحی کند.

اصطلاح معروف (کمترین بیشترین است) به کرات توسط طراحان و کسانی که طراحی تدریس کرده اند استفاده شده است. استفاده از خطوط و انحنای ساده تر برای رسیدن به این اهداف به گوگل کمک کرد و در عین حال سعی شد لوگوی قدیمی گوگل نیز در ذهن بیننده تداعی شود. در سال ۲۰۱۵ گوگل لوگوی معروف خود را باز طراحی و به روز کرد. این علم شاخه های مختلفی دارد که در ادامه در مورد هر یک از آن ها صحبت خواهیم کرد. وقتی در صفحات آگهی استخدام گرافیست جستجو میکنیم، به آگهیهای مختلفی برمیخوریم که در آنها شرح وظایف و مسئولیتها و انتظارات کارفرما از گرافیست درج شده است.

این پردازنده با پردازنده های Intel یا AMD ارائه می شود و تنظیمات مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد که به شما امکان می دهد Pavilion 590 را متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه کنید. برای چه کسانی قرار است محصول تولید کنیم یا کاری انجام دهیم؟ در واقع، بسیاری از مارک های شناخته شده در جهان، علامت های تجاری هستند که کاملا تکیه بر تایپوگرافی برای انتقال پیام خود دارند. به این نکته هم توجه داشته باشید که بسیاری از لوگوها و نام های تجاری مشهور دنیا به خاطر متفاوت بودن و خلاقیت در طراحی به این امر دست یافته اند.

آیا برند شما ویژگی های منحصر به فردی داشته است که تا کنون به آن کمتر توجه شده است؟ این همانند یک خیابان دو طرفه عمل می کند ممکن است استراتژی شما امکان تبدیل شدن به یک طرح مناسب را نداشته باشد و برعکس ممکن است یک طرح خوب منجر به یک استراتژی جدید برای برند شما شود.

دیدگاهتان را بنویسید